torsdag 24 november 2011

1 månad!

Idag sötnosar är det bara 1 månad kvar till den 24 december! Det är ju helt galet vad tiden har gått fort, men jag måste erkänna att jag faktiskt gillar att julen är här. Men nu får tiden gärna sakta ner lite så att jag hinner njuta ordentligt!

Titta föresten vad jag hittade på ICA City igår! Oj, oj vad jag letat efter denna och blivit alldeles avundsjuk när jag läst på flera andra bloggar att de fått tag i denna. Men nu har jag min alldeles egna som jag ser fram emot att öppna första luckan hos i December :)

Har ni någon kalender i år?
Jag har både en pappers- och chokladkalender hemma och två papperskalendrar här. Dessutom funderar jag på att köpa årets SVT kalender.

5 kommentarer:

  1. Ja nu är det dags att snart sluta säga: Snart är julen här, för det är den! Hurra!! :)
    Kalendrar blir det en massa av här hemma iår. Plockat på mig ett gäng gratisvarianter, svt en egen klappkalender till barnen och sen kanske, kanske en till sonen med hans favvo-barnprograms-motiv. Jösses!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte hittat en enda gratis kalender i år tyvärr varit på alla Ica butiker här för att hitta Icas julkalender men de har inga i denna stan helt värdelöst, arlas finns inte heller. Dottern har en chokladkalender och en paketkalender

    SvaraRadera
  3. Ja en månad kvar och imorgon inhandlar vi årets nyheter när det gäller utomhusbelysningen i trädgården, sen åker det upp :)

    SvaraRadera
  4. Svar: Vi har använt chokladdoppat skumgummigodis (lösviktsgodis) som staket :)

    SvaraRadera
  5. Nu är det nära!! :) Jag har inte hittat någon ICA-kalender än så det ser ut som jag blir utan :( Har i alla fall en chokladkalender, en bingolottokalender och en body shop kalender :)

    SvaraRadera