tisdag 10 november 2009

Uppdatering

Nu var det ett tag sedan som jag skrev något - anledningen är att jag har varit borta över helgen och det känns som om skolan har vaknat upp på fel sida efter höstlovet. Med andra ord så har jag mycket av göra, men alldeles för lite tid.
Förutom att försöka hinna med allt skolarbete så försöker jag även ta körkort (typ en månad till uppkörning...) och just nu känns det som om jag är inne i en liten svacka - svårighetsgraden har höjts avsevärt och min säkerhet som bilförare rubbas. Menmen, känns ändå som om jag kanske kan hitta en väg ur svackan, min lärare pratade med mig om många saker idag som verkligen inte har tänkt på att jag gör, dvs. saker som jag INTE ska/får göra. Nästa körlektion är på torsdag, då tar jag nya tag - bättre tempo, och bättre överblick, snälla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar