fredag 13 november 2009


Har hållt på och läst Amelias Julnummer, och tidningen är så himla mysig och bra! Helt förälskad!
Hittade dessa fina kopparfärgade renar med glitter i tidningen, som man kan köpa på http://www.praktfull.se/. Just nu är jag typ pank, men jag ska städa kylskåp, hjälpa till med mammas fest och städa hela huset för att få ihop lite pengar så att jag kan köpa dessa underbara renar. Det är nämligen så att jag nästan "samlar" på sådana här renar som man kan hänga upp. Har redan köpt 2 vita glitter renar i liknande modell på Åhléns iår och har sedan tidigare 2 silvriga renar så dessa tre skulle passa perfekt i min samling.
Renarna hänger jag upp ovanför min säng vid jul och gör att jag alltid sover lite bättre. Att ha flygande renar ovanför mitt huvud på julen är mycket mer lugnande än att ha en drömfångare med riktiga fjädrar och klor. Jag drömmer iallafall inte några mardrömmar på julen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar