söndag 22 november 2009

Mina Julsaker!

Igår efter julmarknaden fick jag äntligen ta in mina julsaker, som jag har väntat!
Dock kan jag inte visa någon färdig bild än eftersom att det inte är klart än, jag och Maria hann och orkade nämligen inte sätta upp alla mina julkort igår då vi inte blev klara med tomtarna förän efter 23.

Jag måste tyvärr meddela att jag förlorade mitt vad igår :( Jag trodde ju att jag skulle ha 9 lådor och Maria trodde jag hade 11 - båda hade fel. Jag hade 13! :D Så eftersom Maria var närmast vann hon. Men trots att jag hade 13 lådor så känns det som om jag har alldeles för lite tomtar, tur att jag har mer plats kvar - nu behövs bara lite mer pengar sen ska jag köpa fler tomtar! :D

Mina julsaker innan jag började upplockningen och pyntandet.

De flesta av mina tomtar (dock inte alla!) efter upplockningen. Älskar't!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar