onsdag 28 oktober 2009

Nu gör Jag det!

Okej, Jag gör det!
Jag, Lina Andersson, skapar min egna Julblogg - YES!
Jag har hela mitt liv varit helt uppslukad och förälskad i Julen och allt som den för med sig - dofterna, dekorationerna, stämningen, you name it!
Ett bevis på detta är att när jag var liten grät på Julaftonskväll. Varför? Jo, för att Julen var slut för den gången och det skulle nu dröja 365dagar kvar tills det var julaftonigen. Något som jag och min Morfar tydligen har gemensamt - äpplet faller inte långt ifrån trädet, eller?

Jag har under ett-två år bloggat titt och tätt om allt mellan himmel och jord, men ofta så har inläggen influerats av min längtan till Julen.Så nu gör jag det. Nu skapar jag min egen Julblogg, där det är meningen att allt ska handla om Julen.
Nu gör jag det.
Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar