lördag 31 oktober 2009

Höstfest

Ikväll är det dags för byfest, en tradition som vår by Kullen alltid har haft.
Det ska bli riktigt kul, speciellt då kusinerna och erikssons-flickorna kommer! Det är drygt 30pers som kommer och jag tror stämningen kommer vara på topp :) trots att jag inte har någon speciell klänning eller liknande tills ikväll.

För övrigt så är det precis tre veckor kvar till Sunnansjö Julmarknad idag, med andra ord bara tre veckor kvar tills jag får ta in mina julsaker :D TJO! Jag längtar så enormt mycket, och nu snart kan jag se datumet i almenackan. Det är ju 1 november imorgon!
Har dessutom kommit på att jag ska skriva ett tal om min längtan till julen på svenskan i skolan. Tycker inte om att prata inför klassen, men om jag pratar om något som jag verkligen är passionerad av så tror jag faktiskt att det underlättar lite.

Nej, nu måste jag byta om. Ska hem till Erikssonflickorna :D
Kärlek,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar