onsdag 28 oktober 2009

Åhléns Julen -09

När jagvar påväg hem idag hann jag in en snabbis på Åhléns och vad är det jag ser? Lilla Åhléns i Ludvika har ju fått in en hel del julsaker redan - Woopi! :D
Hittade mycket fint, men mitt konto är ganska så tomt för tillfället så jag nöjde mig med två renar. Dock har jag lagt några saker extra mycket på minnet!

Det är ju faktiskt bara 24dagar kvar tills jag får ta in mina julsaker nu - LÄNGTAR!














Förälskade mig totalt i den här fina glasgrisen (grisar är ju så söta!), dock kostade den 95kr så jag ska nog önska mig den istället. Visst var den oemotståndlig?


Jag älskar Julhus/stugor så det var självklart att jag lade märke till denna fina ljuslykta. Denna kostar dock också lite mycket, 129kr. Men det är ju faktiskt en ljuslykta, så jag funderar på att göra ett köp... (När kontot tillåter det vill säga)

Hittade inte några bilder på renarna jag köpte idag, men om jag hinner/orkar ska jag försöka fotografera dem imorgon och lägga upp.
Kolla in Åhléns andra fina julsaker de har i år: http://www.ahlens.se/heminredning/aktuellt_sortiment/index.html_1912688180.html

Nu ska jag krypa ner i sängen och drömma om en Jul hemma <3
Kärlek

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Välkommen till Jul-bloggandet! ;)

    Ett tips: (om du inte redan gjort det) registrera din julblogg på www.julbloggar.se så får du fler som hittar hit!

    SvaraRadera