tisdag 18 oktober 2011

Ännu en nyhet

Just nu sitter jag i skolan mellan två laborationer och har NADA att göra fram till klockan 13. Så för att fördriva tiden gör jag det bästa tidsfördrivet, nämligen att läsa bloggar. Då hittade jag någonting spännande! Inne på My's blogg fann jag denna nyhet, som jag inte ens hört det minsta nys om och Ahlgrens bilar's hemsida säger inget om nyheten som ska komma nu i vinter.
"Snötäckta originalbilar" är precis som namnet utsäger, nämligen originalbilar. Den stora skillnaden är att de är övertäckta med choklad och sedan överströdda med strössel.
Jag vet inte om jag kommer tycka om dessa. Jag är nämligen inte så förtjust i skumgodis som är chokladöverdragna, därför älskade jag Ahlgrens julgranar :) Men jag tror nog att jag ska köpa dessa för kul skull bara, och för att vara säker på att jag inte går miste på något gott!
Att observera dock är att påsen kostar lika mycket som de vanliga bilarna, men innehållet är typ bara hälften.
(Har inhandlat och skådat annat juligt, men har inte haft chansen att ladda upp bilder men det kommer troligen ikväll)

5 kommentarer:

  1. Spännande! Den ska jag testa.. men lät dyrt, för hälften :S Aja, testa måste man :)

    SvaraRadera
  2. Har testat dom och måste tyvärr säga att det inte alls var någon höjdare :-(. Mest knaster och knappt nån smak. //Sabina

    SvaraRadera
  3. Svar till anonym: Var har du fått tag i dem? :O Jag har inte sett dem någonstans här i Uppsala!

    SvaraRadera
  4. vad de hittar på med de där stackars bilarna. Däck, granar, husvagnar... Vad är kvar? Syltdoppade bensindunkar ;) Skit samma, jag köper och ler ändå!

    SvaraRadera
  5. Köpte dom på en OKQ8 mack. Men har även sett dom på Hemköp & Coop. /Sabina

    SvaraRadera