tisdag 10 november 2009

Kvällsläsning

Efter en kanske inte tillräckligt flitig kväll, i alla fall när det kommer till läxorna, så börjar jag fundera på att gå och lägga mig.
Visst är jag lite trött, men det som egentligen lockar mig mest är min knappt påbörjade jultidning - AlltiHemmets julnummer!
Hann nämligen bara börja läsa den igår kväll då tröttheten tog över, men ikväll är jag lite piggare och nu har jag dessutom inget tal att plugga in.
När jag har läst ut AlltiHemmets julnummer, har jag dessutom en oöppnad Amelia Jul i min jullåda - JAAA! Har läst att många tycker den är bättre iår, så jag ser verkligen fram emot att läsa den.

Men imorgon blir det dock inte mycket jul för min del, har nämligen väldigt mycket läxor som behöver göras och som jag blir att försumma pga. att jag fastnar på olika julbloggar och julsidor. Men på torsdag är jag nog tillbaka igen.

Min godnattsaga, kan redan känna pirret i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar