söndag 1 november 2009

Nya familjemedlemmar

För en knapp månad sedan gick min katt bort, min underbara katt som jag har haft i 15år. Det var jättejobbigt och det är så himla tomt utan en katt här hemma.
Men för ett par veckor sedan var vi och hälsade på två nya familjemedlemmar som ska flytta in hos oss om mindre än tre veckor. De kommer med andra ord att komma hem till oss samma vecka som jag får ta in mina julsaker, vilken vecka! :D
Tänk vad sött det kommer bli första gången Ture och Totte (kattungarnas namn) får vara ute i snön och när det får leka med julkulorna i granen! Känns som om den här Julen kommer bli en av de bästa - I can't wait!

Totte, min systers kattunge
Ture, min (p)älskling<3

Nu ska jag fortsätta kolla på The proposal med min syster, ingen julfilm - men den duger.
Dock har jag ont i magen av allt onyttigt jag ätit idag. Ojoj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar