tisdag 17 november 2009

En pralin ska bort


I år fyller Aladdin 70år och har i samband med detta en "kampanj".
Kampanjen heter "Rädda din favoritpralin!".
Aladdin ska nämligen lägga till en ny pralin i år eftersom att de firar 70år, men det betyder samtidigt att en pralin måste bort för att ge plats för den nya.
Gå in på http://www.raddajulen.se/ och rösta på din favoritpralin så att den stannar i asken - det har jag gjort!
Jag har flera favoriter, men jag lade min röst på Gräddnougaten - det är nämligen den finaste och godaste pralinen i hela asken, MUMS♥ Ingen Gärddnougat, ingen riktig Aladdin ask.
Gräddnougatens motivation
"Den lena nougaten. De vackra veckade kanterna. Marabou-storkarna på toppen. Det finns många anledningar att älska mig. Vad vore Aladdin utan mig, askens kronjuvel från 1973?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar