söndag 1 november 2009

Ett nytt besök på Åhléns

Idag gjorde jag en liten tripp in till Ludvika igen för att gymma, men gymmet hade inte öppnat än när jag kom så jag passade på att smita in en snabbis på Åhléns.
Och gissa vad? De hade fått in/upp ännu mer julpynt och det börjar bli så himla fint!
Hann hitta lite fler julpynt som jag föll för, och dessutom blev jag ännu mer förälskad i glasgrisen som jag skrev om i ett tidigare inlägg.

Dessutom hade de fått in söta julkort med Miranda nallar, tog kort på två som jag tyckte var extra söta. Dock är inte bildkvaliteten så bra och dessutom ser man bara motivet, så om ni tycker korten är söta här - då skulle ni se dem i verkligheten.

Fast de traditionella motiven ligger nog lite närmare mitt julhjärta - äkta tomtar och julmiljöer är det inte mycket som kan slå.

Nej, nu blir det inget mer bloggande för mig ikväll. Ska försöka få lite matte gjord och jobba lite på mitt jultal!
Godnatt, och dröm juliga drömmar! (BARA 20DAGAR TILL JULSAKERNA ÅTERVÄNDER TILL MITT RUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar