torsdag 12 november 2009

Årets julklapp

Idag korades årets julklapp och Spikmattan gick vinnande ur "fajten". Inte jätteförvånande då den faktiskt har varit väldigt mycket i fokus de senaste månaderna, men jag tycker faktiskt att det var en liten tråkig julklapp - dessutom tycker jag att det verkar lite smått obekvämt, men jag ska inte säga för mycket... har ju faktiskt inte testat. Men eftersom att en spikmatta tydligen "kan lösa alla sorters spänningar, frigöra endorfiner och lyckohormoner" så borde jag kanske testa. Tänker i alla fall inte önska mig en, finns massor av annat som jag hellre vill ha.
Vad tycker ni: årets julklapp - flipp eller flopp?

Tycker att 2008 (en upplevelse) och 2002 (en kokbok) var roligare och personligare, själv önskar jag mig massor av olika kokböcker i julklapp och kommer fram till jul att läsa massor av Julgodis/kokböcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar