tisdag 3 november 2009

Fönstershopping

Idag var jag i Falun/Borlänge med mamma och vi hann driva omkring en timme på Kupolen.
Men trots alla fina kläder så ville jag bara kolla på de julsaker som börjat komma i affärerna och alla jultidningar som börjat dyka upp!
Dock så fick jag lov att låsa min plånbok idag, för om jag hade köpt en jultidning idag så hade jag knappast kunnat koncentrera mig på mina läxor..
Men jag planerar att köpa upp ett helt lager med underbara jultidningar som jag ska plocka fram efter den 18nov (har mitt sista nationella prov då) och avnjuta tillsammans med julmust och pepparkakor, eller någon god choklad!
Bo Bedre (norsk tidning)

Allers Julmagasin

Country Sampler (engelsk tidning)

Christmas Ideas (engelsk tidning)

Drömhem & Trädgård



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar