torsdag 12 november 2009

BloggCandy

Åh, vilken underbar start jag har haft på min torsdag. Läste körkortsteori på bussen och det var faktiskt intressant. Sedan fick jag köra på landsväg på dagens lektion, och det var riktigt kul! Och framför allt så gick det bra, ÄNTLIGEN!
När jag kom upp till skolan gick jag som vanligt till datasalen för att kolla mina bloggar som jag följer dagligen, och vad är det jag hittar? EN BLOGGTÄVLING, med en SUPERFIN tavla. Tavlan är inte bara jättemysig (plus massor av andra superlativ), den är dessutom handmålad av Anneli, vars blogg ni hittar här: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Är riktigt imponerad av den tjejen.
Om ni också vill vara med i tävlingen så klickar ni bara på länken för att komma till hennes blogg, och därefter kan ni leta fram hennes Bloggcandy.
Lycka till, men inte för mycket.
Tavlan som står på spel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar