tisdag 9 november 2010

SNÖ♥



Äntligen snöar det här i Dalarna också! Har varit så himla avundsjuk på er i norr och i morse på er som bor söderut - men nu så har även snövädret dragit in över Dalarna och det är galet mysigt........ och JULIGT! På radion hem från värmland spelade de julmusik och jag har insett att idag är det bara 11 dagar tills julsakerna återvänder till mitt rum. 11 dagar är ju inte ens mycket, TJOHO! Längtar så in i norden!
Denna vecka spenderar jag dessutom hemma i underbara Kullen och kommer med andra ord att rusa förbi, som alltid när jag är hemma. Imorgon ska jag försöka ta mig ut och ta någon bild på det fina vinterlandskapet som håller på att skapas utanför fönstret, myspys! Dessvärre har jag fortfarande mycket läxor och skolarbete, men nu när snön är här och julen nalkas så känns det inte lika betungande.. nästan i alla fall.
Mys

3 kommentarer: