torsdag 25 november 2010

Årets julvärd!

Då var årets julvärd utsedd och jag måste säga att jag faktiskt är positivt överraskad av valet. SVT har utsett André Pops som årets julvärd med motiveringen:
"En varm, mysig och professionell person och som är van med en vinterstudio”.

Jag tycker att det var ett bra val även om jag själv hade föredragit Mark Levengood (som jag tidigare nämnt). Tycker André är grym i vinterstudion och är lättsam och lite smårolig så där, så han kommer säkert passa bra in på julafton! Förhoppningsvis ger SVT honom en bättre och mysigare miljö att vara i bara, tycker att de varit så kala och "ojuliga" de senaste åren. Det var mycket bättre på Arne Weises-tid då det var en gran, ett ljus, en mysig fotölj och resten rött - det är julstämning det ;)

Vad tycker ni, ett bra eller dåligt val?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar