torsdag 4 november 2010

Saknad

Efter en kväll med juldoftljus och Arne Weise på tv kan jag konstatera två saker:
Jag saknar Arne Weise på TV och jag längtar sjukt mycket till jul.

Nu ska jag sova, imorgon har jag tenta hela förmiddagen.
Dock är det en positiv sak med tentan, när den är slut så får jag äntligen köpa jultidningar och det är Amelia Jul och Allt i Hemmets Julnummer som står högst upp på listan. Dessutom har jag investerat i en ny Marabou Vinter Vit som bara är min. Känns som om tågresan hem imorgon kan bli ganska så ordentligt mysig.
Godnatt vänner, och kom ihåg - om 16 dagar har jag tagit in mina julsaker vid den här tiden!

11 kommentarer:

  1. 16 dagar! Det är ju svindlande nära nu! :D

    SvaraRadera
  2. SV: trist! Hoppas du har det roligare idag? Nu är det ju helg, så himla skönt :D kan göra vad man än vill. Jag vill VERKLIGEN gå till förrådet idag och kolla på alla julsaker.. vet inte, kanske blir det så :P haha.. juljuljul. Vill ha vintervit :( vi måste bo så dåligt till att inte ens de stora affärerna fattar att det kommer nytt.. det kommer till oss först om 100 år :P

    SvaraRadera
  3. jag tycker att de nya julvärdarna har varit bra.

    SvaraRadera
  4. Samma här... han var den bästa!!!!

    Kram
    M I N D I
    ***
    Swappsugen?
    Sista anmälan för Julswappen 7/11
    http://julswappen.blogspot.com/
    ***

    SvaraRadera
  5. Sv: Du borde smaka Ballerina Pepparkaka snart då. Jag tycker iallafall att det är gott.

    SvaraRadera
  6. Ja snart åker julsakerna upp! Nu drar det ihop sig med stormsteg ;) Jag har bytt bloggadress! Till lisasjul.webblogg.se (den gamla krånglade så var tvungen skapa en ny!) Bara så du vet nya adressen och inte går in på en tom sida ( den gamla!) Ha det toppen :)

    SvaraRadera
  7. Tack för tipset, sparar albumet på spotify! Ja Disney kan verkligen tricket att skapa stämning! Jag ska nog ha en riktigt Disney-jul i år :) Försöka se deras julfilmer mm före allt annat! Bara man får tag i dom så! :)

    SvaraRadera
  8. Hoppas det går riktigt bra för dig på tentan så du får njuta ordentligt av jultidningarna sen! :)

    SvaraRadera