fredag 19 november 2010

Hemma igen♥

Igår åkte jag hem till underbara Fröjdberget igen - och åh vad underbart det var att bara sätta sig i bilen med mamma och åka hem! Älskar känslan av att komma hem!
Dessutom så är det så himla vinterfint och juligt hemma nu: snön ligger vit på marken och träden och rimfrosten täcker husväggarna - helt sagolikt! Och något som höjer julstämningen ytterligare är att det nu bara är EN DAG KVAR! Helt galet pirrigt att det är julmarknad imorgon och sedan får jag ta in mina julsaker - LYCKA!

Dock är det mycket som ska hinnas med idag innan det får bli imorgon, därför inledde jag dagen med en redig och mysig frukost till lite julkorsords-lösning. Idag ska jag plugga, städa, springa, laga mat, göra saker till julmarknaden, äta pizza och mysa med mamma och njuta av att det är fredag :) Inte så pjåkig dag alltså, om man räknar bort pluggandet vill säga..

Mitt vinterland
Mitt nattduksbord - där jag smygstartat med julen lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar