måndag 29 november 2010

Min adventsstake anno 2010

Så här ser min personliga adventsstake ut iår, dock är den inte färdig ännu! Har tänkt ha hasselnötter och annat smått och gott runt ljusen, men affärerna hemmavid hade inga hasselnötter så det fick gå ändå ;) Dessa fina hjärtan och nålar har jag fått från FiraJul. Jag tycker det är jättekul att pyssla ihop en egen adventsstake med sådana här hjärtan och man kan på så sätt få en alldeles egen personlig adventsstake. Hjärtan var jättefina och passade perfekt på blockljus! Toppbetyg med andra ord, rekommenderas till er andra som letar efter "siffror" till er egna ljusstake :) FiraJul har även massor av andra julsaker och annat smått och gott som hör julen till på deras sida, titta in för att se själva!
Suck, nu blev jag jättesugen på lussekatter och glögg - men här i Uppsala har jag varken lussekatter eller glögg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar