söndag 3 januari 2010

Tiden rinner ut...

Det börjar kännas som om julens tid faktiskt börjar rinna ut.
Visserligen är julen inte över för mig förrän den 13:e januari då alla julsaker åker ner i lådorna igen, granarna kastas ut och pepparkakshuset krossas men julkänslan och stämningen är inte längre densamma och det börjar kännas mer som vinter än som jul.
Dock tänker jag fortsätta njuta av julens godsaker som fortfarande finns här hemma. Idag åt jag ett storfika som bara innehöll julens underbara smaker:
- äpple (rött)
- pepparkakor
- lussekatt
- gräddnougat (från en aladdin ask)

Men nu avslutar jag mitt julbloggande för denna gång och är nog tillbaka i september full med förväntningar, förberedelser men framförallt längtan!
Tack för en toppenjul och att faktiskt så många läst och kommenterat min blogg.
Kärlek, Lina

1 kommentar: