måndag 5 december 2011

Helgens julfilmer och julmys

I helgen hade familjen besök från Uppsala. Riktigt mysigt:)
På lördagen var vi nere hos min syster och då passade vi på att julmysa lite, vilket verkligen inte var mig emot. Vi kurrade ihop oss i soffan med min systers underbara kattungar (Ove och Cleo, hur sött är inte det?) och satte på The Holiday på tv:n - HOMERUN! Som grädde på moset serverade Maria oss varsin nybakt lussebulle som la sig som sammet i magen.

På söndag morgon kollade jag och min syster även på en av mina favorit julfilmer, nämligen Santa Clause (Nu är det jul igen). Jag tycker ettan är så himla fin :) Dessutom var det extramysigt att krypa ner tillsammans framför tv:n och kolla på en julfilm medan snöflingorna faller utanför fönstret och med vetskapen om att det är andra advent!

Här är mina fina julfilmer! :)

Julmys nere hos min syster tillsammans med missarna!

2 kommentarer:

  1. Imponerande samling filmer. Jag äger nog bara Tomten är far till alla barnen. Nu blev jag sugen på att bygga upp ett julbibliotek.

    SvaraRadera
  2. Men vad mysigt det låter! :)
    Sv: Skönt att vi äntligen fått snö på så många håll, äntligen!

    SvaraRadera