torsdag 1 december 2011

1 december

Helt otroligt, men idag är det faktiskt den 1:a december och härmed är vi inne i den RIKTIGA julmånaden och bara 23 dagar från julafton! Men känns det inte konstigt att det är 1:a december, men utanför fönstret är det typ oktober?

Äsch, det är 1:a december idag och jag fick faktiskt lite "snart-är-det-jul"känslor igår tack vare Leila - mysigt program!
Morgonen har inletts med öppnandet av mina tre julkalendrar (ÅH!) och till frukosten ska jag tända mitt Nedräkningsljus :) Dessutom har jag ytterligare två kalendrar att öppna när jag åker hem idag, både en av papper och en av choklad :D
Sedan ska jag såklart se första avsnittet av årets julkalender Tjuvarnas Jul nu på morgonen! Det får jag inte missa då det faktiskt verkar vara en ganska mysig/bra kalender i år. Vi får helt enkelt hålla tummarna!

Snälla, låt den vara så bra som det känns att den kan vara!
Mina tre julkalendrar och mitt nedräkningsljus!

GLAD 1:A DECEMBER!

4 kommentarer:

  1. Jag sitter redo framför tv:n och väntar på att kalendern ska börja! :)

    SvaraRadera
  2. Glad 1:a december till dig med

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte årets julkalender erkade mycket lovande! Roligt!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att kalendern verkar lovande, kul! Visst känns det konstigt att det faktiskt är december nu.

    SvaraRadera