lördag 23 oktober 2010

Underbar kväll

Vilken lördagskväll jag har haft, och än är den inte slut. Egentligen, vilken lördag jag har haft! Dagen har varit fantastisk och det var längesedan jag var så här lycklig, och det är faktiskt den nalkande julen som förgyllt min dag. Berättar mer om min dag imorgon, men kan ju säga att den innehöll lite julshopping - första för iår.

Kvällen har som sagt varit helt DAZZLING! Jag säger bara Marabou Vinter Vit, Lindt 85%, Annas pepparkakor och Love Actually. Toppa detta med kanel-doftljus och en mysig filt och ni har min lördags kväll. Visserligen är jag alldeles själv, men vet ni? Ikväll gjorde det inte mig ett dugg. Och vet ni, jag har antagligen ätit alldeles för mycket choklad och sött (allvarligt, nästan en hel marabou vinter vit + pepparkakor och mörk choklad), men ikväll gör det mig inte ett dugg. Allvarligt, det rör mig inte i ryggen. För idag och ikväll finns det bara ett ord som beskriver min sinnesstämning - LYCKA

Första fatet, blev en (eller två...) påfyllningar under kvällen :)
Kände verkligen hur de sista julporerna i min kropp öppnade sig när jag tog första bettet på pepparkakorna. Jag kan ärligt inte längta mer till jul nu, och lyckligtvis är det bara 4 veckor exakt idag tills mina julsaker får komma in igen - och håll i er nu! Om bara EN VECKA får jag äta risgrynsgröt igen

1 kommentar: