söndag 17 oktober 2010

Julen fortsätter ploppa upp!

I torsdags när jag åkte hem så tog jag min sedvanliga runda på Pressbyrån. Inte för att köpa någonting utan bara för att kolla om det har dykt upp något nytt i julväg - Pressbyrån är nämligen tidig med det mesta och i torsdags hittade jag 3 nya julsaker som dykt upp i hyllorna; två tidningar och APOTEKARENS JULMUST!!! Första gången den här hösten som jag ser julmusten, så jag blev faktiskt riktigt, riktigt sugen på att köpa en flaska. Men nej, jag ska inte "synda" förrän i november ;) Dock har jag satt i mig flera satsumas i helgen och massor av godis - julabstinensen börjar bli olidlig..

Denna tidning fångade mitt intresse lite extra, blir alltid så pysselsugen - men dessvärre slutar det alltid med att jag inte hinner pyssla något..
Är lila inne den här julen måntro?
Älskade Apotekarens julmust! Men den är som allra godast i gammeldags glasflaskor:)

3 kommentarer:

  1. Den första tidningen köpte jag för några dagar sen! Mysigt att inspireras även om det inte blir att man pysslar alltför mycket.
    Och visst är det svårt att motstå julmusten? Längtar!

    SvaraRadera
  2. Åh julmust!! Längtar till första advent, då får jag börja dricka julmust och äta pepparkakor igen! :)

    SvaraRadera
  3. Julmust är julen godaste dricka! :)

    SvaraRadera