onsdag 16 november 2011

Dagens julköp

Idag "råkade" jag spendera några timmar på stan och som följd blev jag fattigare...
Jag köpte framför allt kläder, men även detta slank ner i påsen! Årets Lagalätt Jul hade kommit till affären och dessutom ICA's årliga julskiva, denna gång med Jill Johnson. Tycker att hon har ganska fin röst och hoppas att det var ett bra köp. Men jag ska inte lyssna förrän tidigast på lördag, så jag ska berätta för er senare om det var ett bra köp eller ej.
Dessutom köpte jag 4 glöggmuggar och 1 flaska glögg på Tehörnan. Glöggen är himmelsk (missbrukade den redan förra året) och glöggmuggar är ju obligatoriskt nu när det börjar närma sig glöggtider. Köpte dessutom en underbart pepparkakste på Bönor & Blad som luktade heaven. Med andra ord kommer jag börja missbruka (kan man missbruka julsmaker?) glögg och pepparkakste de kommande veckorna. Låter helt underbart va?

Godnatt söta julbloggare (och ni andra med!)

1 kommentar: