fredag 30 oktober 2009

Snö?

Jag tror faktiskt att det har snöat i natt..
När jag vaknade och kollade ut ur mitt fönster så är det vitt på vägen och det var inte frost.
Dock så räknas det inte riktigt som första snön för mig. För mig är den första snön årets första snöfall. Men jag har hört starka rykten om att det på onsdag till fredag ska komma 5mm snö/dag - TJO! Älska, älska ÄLSKA Snö :D:D

Idag hade jag tänkt få lite läxor gjorda, men jag får inte fart på mig själv så det ser lite väl mörkt ut på läxfronten just nu. Men ikväll blir det iväg och fira en annan "högtid" hos mina kusiner, för ingen har väl missat att det är Alla helgons dag, dvs. Halloween idag?
Tänkte försöka hitta något kul recept på internet som jag kan göra tills ikväll, men det är riktigt svårt.. Försökte göra spindel-chokladbollar.. Men benen ville inte fastna, så det blev vanliga bara. Dock glömde jag margarinet, så smaken blev god men annorlunda.

Nej, nu ska jag fortsätta utforska internet efter Halloween-recept.
Glad Halloween!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar