fredag 30 oktober 2009

Four christmases

Har varit hos kusinerna ikväll på Halloween fika, Supermysigt :D Om ni nödvändigtvis vill veta vad jag klädde ut mig till så är svaret.... GRIS! En oerhört vacker grisdräkt designad av mamma, en klassiker!
Sedan jag kom hem har jag varit parkerad i soffan framför IDOL. Ätit massor av gott - lite mycket kanske.. Men gott var det!
Efter lite smågluttande på internet har jag hittat en film som helt har undgått mig, vilket i och för sig inte är speciellt konstigt eftersom att den inte kommit ut i Sverige än.
Filmen heter Four Christmases och går att köpa på http://www.play.com från den 16 november. Dock kostar den drygt 200kr eftersom att man måste beställa den ifrån England. Men jag känner faktiskt att det kan vara värt det, jag kan inte få nog av Julfilmer! :D
Även Tomtemor har snappat upp den här filmen, hon har även massor av andra filmer och böcker som absolut är värda att kolla upp. Tycker absolut att ni ska titta in på hennes blogg!
Ska även beställa hem Saltkråkan - Räven raskar över isen. Dvs, saltkråkans julavsnitt. Saltkråkan är verkligen en toppen serie/film, framförallt julavsnitten. Ni som inte sett den borde klicka hem dem redan idag! Dock har jag ett personligt avtal med mig själv om att inte kolla på julfilmer och lyssna på julmusik förän den 21november, det datumet då jag får ta in mina Julsaker <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar